Persbericht- Uniek Veenendaals Verzekeringscollectief

CMC is per 8 oktober een interessante samenwerking aangegaan met de Bedrijvenkring Ondernemend Veenendaal, wat voor Veenendaalse ondernemers een significante korting oplevert op de zakelijke verzekeringen. Met het Veenendaalse verzekeringscollectief richt CMC zich op de meest voorkomende verzekeringen; de zogenaamde ‘brand’  verzekeringen waarin zaken als opstal, inventaris en bedrijfsschade worden verzekerd.

Neem contact met ons op

Afspraak maken?

148-%20Jorik%20Algra%20Fotografie_bijgesneden.jpg

Stuur een e-mail

Of bel met één van onze medewerkers

Maandag t/m vrijdag, 08:00 - 17:30 uur

tekenen%20BOV.jpg

Naast een aanzienlijke korting op de premie biedt CMC producten met uitstekende voorwaarden en een zeer uitgebreide dekking. Op basis van een kosteloze assurantiescan ontvangen Veenendaalse ondernemers een voorstel op maat.

Wat het aanbod uniek maakt, is de optie van winstdeling. De leden delen mee in het positieve resultaat van de verzekeraar. Bij een gunstig schadeverloop ontvangt de Bedrijvenkring Ondernemend Veenendaal jaarlijks een deel van de betaalde premie retour, wat kan worden gebruikt voor verdere investeringen op de bedrijventerreinen.

Binnen de CMC Groep ontwikkelt CMC Collectief unieke collectieve verzekeringsproducten om grootzakelijke klanten en groepen ondernemers van dienst te kunnen zijn. Als Veenendaals bedrijf is CMC erg trots op het nieuwe collectieve aanbod wat nu beschikbaar is voor ondernemend Veenendaal.

Meer informatie over het collectieve aanbod? Bel met de adviseurs van CMC: 0318-501000

• Perfecte dekking
  • Scherpe prijs